Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

OFFICE 365

Ważna informacja!

Dzięki Office 365 każda osoba korzystająca z centralnej poczty elektronicznej UJ ma możliwość korzystania z pakietu OFFICE 365 Online.

Aby skorzystać z pakietu Office 365 należy się zalogować na adres

https://login.microsoftonline.com/

 

Co to jest Office 365?

Office 365 –  Jest zbiorem aplikacji dostępnych z serwerów Microsoft.

Dzięki Office 365 można być w stałym kontakcie ze współpracownikami i studentami.

W skład produktu wchodzi pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPint, OneNote oraz Outlook). Wszystkie produkty dostępne w ramach pakietu Office 365 świadczone online są automatycznie aktualizowane, zatem użytkownik korzystający z produktu używa zawsze najnowszej wersji.

Podstawy dotyczące usług Office 365 można znaleźć na stronie

Zalety pakietu OFFICE 365:

  • Mobilność i dostępność - można go uruchomić w dowolnym miejscu i czasie. Dokumenty oraz pliki współdzielone z Twoimi pracownikami można przeglądać z poziomu komputera, laptopa, tabletu lub nawet smartfona.
  • Bezpieczeństwo i zabezpieczenia: Office jest bezpieczny, pliki i dokumenty są zabezpieczone przez oprogramowanie anty-spam oraz anty-malware. Office 365 korzysta z wiarygodnego systemu, który zabezpiecza w 100% przed znanymi wirusami.
  • Udostępnianie witryn, plików i dokumentów - dokumenty utworzone w programach Word, Excel, Word można w bardzo szybki sposób udostępnić innym osobom.

Dodatkowe usługi:

1.  Skype dla firm – jest usługą wspierającą komunikację, oferuje możliwość wysyłania wiadomości błyskawicznych, pozwala określić status dostępności, prowadzenie rozmów głosowych i wideokonferencji. Innowacyjne funkcje pozwalają na dostosowanie programu Skype dla firm do własnych metod pracy: na uczelni, w domu i w podróży.

2.  OneDrive - usługa pozwala się dzielić dokumentami z osobami w organizacji jak i poza nią, zachowując przy tym pełną kontrolę nad tym, kto te dokumenty może widzieć lub edytować. Każdy użytkownik OneDrive otrzymuje 5TB przestrzeni dyskowej.

3.  SharePointkażdy użytkownik zarówno pracownik jak i student ma możliwość tworzenia witryn, na których mogą być zamieszczane dokumenty, prezentacje i inne materiały dla określonej grupy osób. Każdy użytkownik OneDrive otrzymuje 1TB przestrzeni dyskowej.

Korzyści z korzystania powyższych usług:

  • Łatwe udostępnianie dokumentów i informacji w ramach organizacji,
  • Ograniczenie dostępu do określonych zasobów wyłącznie dla osób zainteresowanych (zespół akademicki, grupy dziekańskie itp.),
  • Bezpieczne przechowywanie dokumentów, które mamy przy sobie,
  • Uprawnienie komunikacji oraz łatwiejsze zdobywanie wiedzy,
  • Dzięki funkcji kontroli wersji każdy może mieć pewność, że pracuje nad najnowszą wersją dokumentu,
  • Ograniczenie czasu poświęcanego na komunikację, poprzez  umożliwienie dostępu do zadanych pytań zainteresowanym osobom.